Rozšíření dálnice D8 z Prahy do Zdib tedy záměr D8 MÚK Zdiby a navazující úseky Prosecké radiály bude posuzován v celé EIA. Průběh řízení EIA můžete sledovat ZDE.
Konečně Ministerstvo životního prostředí pochopilo důležitost kumulativního posuzování všech okolních vlivů a v rozhodnutí uvádí:
Údaje o záměru - vyhodnotit kumulativní vlivy dalších známých záměrů (např. tramvajová trať Kobylisy-Zdiby-Líbeznice, nová vzletová dráha na Letišti Václava Havla, letiště Vodochody, skládka odpadů Ďáblice, CTPark Prague North D8.3, D8.4, D8.5, D8.6 Kozomín, D8.2 – CTPark – Makro/Metmo Kozomín, Obalovna živičných směsí Chvatěruby, Prologis DC3 a DC4 Úžice, Komerční a skladový areál Postřižín – sever, PRAGUE NORTH VOLVO TRUCKS Servis nákladních vozidel, Odolena Voda, Skladový a obchodní areál Odolena Voda). Záměr koordinovat s projektem tramvajové trati Kobylisy – Zdiby.
Doprava - přiložit dopravně inženýrské podklady, tj. úplné a konsolidované modely vývoje dopravních intenzit s popisem použitých metod a vstupních údajů. Zpracovat detailní dopravní studii, která bude zahrnovat všechny v současné době projednávané záměry EIA v okolí minimálně do 20 km, v dopravní studii počítat i s navýšením nákladní i osobní dopravy ze zastavitelných ploch pro výrobu a skladování a s rozšiřující se bytovou výstavbou v okolních obcích. Vyhodnotit soulad záměru s platnou dopravní politikou hl. m. Prahy. Provést detailní návrh a posouzení širší oblasti Okružní křižovatky Západ (OK Západ), doplnit situační nákres a vlastní nákres OK Západ, prověřit oblast křižovatky Pražská - Průběžná, dopravní model vytvořit na základě aktuálního, pro tento účel realizovaného dopravního měření. Doložit konkrétní důkazy k vlivu záměru na zlepšení plynulosti dopravy a bezpečnosti. Zajistit bezpečnost i pro chodce a cyklisty (průchod/průjezd pod dálnicí, pěší lávka Zdiby - Sedlec).
Komentáře
Okomentovat