Přeskočit na hlavní obsah

Skladový areál Eurofrost CB - Postřižín bude podroben řízení EIA

Krajský úřad Středočeského kraje zveřejnil dnes rozhodnutí, že „Skladový areál Eurofrost CB - Postřižín“ může mít významný vliv na životní prostředí a bude dále posouzen podle zákona EIA.

V dokumentaci je nutné se především zaměřit na následující oblasti:
- detailněji vyhodnotit zábor zemědělské půdy, ve vztahu k bonitě půd i k rozložení zastavěných a nezastavěných ploch,

- doplnit výpočet množství srážkových vod, aby bylo možné posoudit možné způsoby hospodaření se srážkovými vodami a jejich vliv na vodní poměry,

- doplnit v rámci nakládání s vodami množství a způsob likvidace kondenzační vody z chladící 
technologie v kumulaci se stávajícím provozem areálu,

- doplnit parametry navržených variant (areálová ČOV, odvádění na obecní ČOV) a podmínky, za kterých jsou tyto způsoby realizovatelné,

- vyhodnotit záměr vzhledem k připomínkám ohledně nároků na dodávky pitné vody,

- vyhodnotit vyvolanou dopravu ve vztahu ke stávající dopravní síti a ve vztahu ke kapacitním nárokům stávající dopravní sítě,

- prověřit model dopravy vzhledem k uplatněným připomínkám, ve vztahu k posuzovaným záměrům v okolí (např. STC2248),

- požadujeme nejlépe v samostatné předkapitole dokumentace uvést vypořádání se závěry zjišťovacího řízení, potažmo obdrženými vyjádřeními, s případnými odkazy na jednotlivé pasáže dokumentace.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zahájeno spojené územní a stavební řízení haly Průmyslový objekt Úžice (bývalý Mercedes Daimler)

Stavební úřad Kralupy zahájil územní a stavební řízení   Oznámením o ústním jednání   20. dubna 2021 ve 13.00 hodin na místě záměru.  Další dokumenty k řízení naleznete   ZDE   na úřední desce Kralup. Účastníky řízení se mohou stát obce nebo spolky, které se do 10. dubna písemně přihlásí stavebnímu úřadu.

Vysokorychlostní železniční trať Praha - Drážďany

Vysokorychlostní trať Praha – Drážďany dostává stále jasnější obrysy. Vysokorychlostní železnice povede po pravém břehu řeky Labe. Ve hře jsou aktuálně tři varianty trasy. Počítá se s tím, že vlaky pojedou z Prahy na Litoměřice a odtud středohořím dále na sever. Varianta 1 procházející naším regionem jde katastrem obcí Bašť, Panenské Břežany, Veliká Ves, Odolena Voda , Úžice, Zlosyň, Nová Ves , Ledčice, Mnetěš . Reportáž z Regionální televize Ústecka:   https://www.youtube.com/watch?v=SihIoMb2_P0 MAPA ke ZVĚTŠENÍ

VRT PODŘIPSKO NENÍ BEZPROBLÉMOVÝ ÚSEK!!!

Dnes jsme na Ministerstvo dopravy podali společný dopis 3 měst, 29 obcí a 10 spolků po trati VRT Podřipsko na plánované trase vysokorychlostní trati Praha - Drážďany. Dopis podepsaly všechny samosprávy od 20. km, tedy od Panenských Břežan až po konec úseku a další obce v okolí a dále po trati. Hlavní myšlenky dopisu jsou: 1) problematika souběhu dvou liniových staveb v délce přes 30 km; 2) žádost o zřízení pracovní skupiny; 3) uzavření memoranda, které zaručí maximální eliminaci negativních vlivů; 4) zajištění kompenzačních opatření, které nezatíží region a nezhorší kvalitu života obyvatel. Děkujeme všem, kteří se přidali, protože jsou si vědomi možných hrozeb, které výstavba a provoz takového rozsahu může do našeho území vnést. Celý text dopisu zobrazíte kliknutím ZDE .