Přeskočit na hlavní obsah

Mapa záměrů:

Tento obrázek zobrazuje již v současné době realizované průmyslové, skladové či těžební záměry, ale hlavně v růžové barvě ukazuje jak velká plocha se dá ještě investorskými (průmyslovými) záměry zastavět. 
Mapa ke zvětšení 









Jednotlivé obce mají územní plány schválené již mnoho let, nikdo si při schvalování zřejmě neuvědomil o jak velké zatížení území půjde. Z obavy o dopravní přetížení, zhoršení hlukových a emisních limitů, kvality vody atd. jsou obce nuceny vyhlašovat stavební uzávěry.

Pro snazší orientaci v lokalitě zde situace širších vztahů.
SEZNAM aktuálně projednávaných záměrů včetně mapy:

číslo
názevodkaz na dokumentaci
1Objekt D 8.7 (Industriální park Úžice sever)STC942
2Asfaltárna / Obalovna ChvatěrubySTC2068
3Prologis Logistický park Úžice - hala DC4STC2035
4Makro / Distribuční centrum D8 KozomínSTC333
5Papírna / CTPark Prague North - hala D8-2 - inovativní výroba tissueSTC1967
6MRAZÍRNA – 2 EUROFROST CBSTC2057
7PRAGUE NORTH VOLVO TRUCKS Servis nákladních vozidel, Odolena VodaSTC2115
8Komerční a skladový areál Postřižín - severSTC2130
9SKLADOVÝ A OBCHODNÍ AREÁL ODOLENA VODASTC2134
10GOODMAN ZDIBY LOGISTICS CENTRESTC1980
MAPA ke zvětšení


















Komentáře

  1. Dobrý den, mohu se zeptat, jestli je mezi těmito záměry pro novou výstavbu i nějaký takový developerský projekt pro bydlení? Přijde mi, že se všude staví průmyslové a obchodní zóny, ale na bydlení se nějak zapomíná. Nebo se snad mýlím? Předem moc děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vysokorychlostní železniční trať Praha - Drážďany

Vysokorychlostní trať Praha – Drážďany dostává stále jasnější obrysy. Vysokorychlostní železnice povede po pravém břehu řeky Labe. Ve hře jsou aktuálně tři varianty trasy. Počítá se s tím, že vlaky pojedou z Prahy na Litoměřice a odtud středohořím dále na sever. Varianta 1 procházející naším regionem jde katastrem obcí Bašť, Panenské Břežany, Veliká Ves, Odolena Voda , Úžice, Zlosyň, Nová Ves , Ledčice, Mnetěš . Reportáž z Regionální televize Ústecka:   https://www.youtube.com/watch?v=SihIoMb2_P0 MAPA ke ZVĚTŠENÍ

Dokument ČT v pořadu Nedej se - KRAJINA LOGISTICKÝCH HAL

11. dubna 2021 byl Českou televizí odvysílán pořad Nedej se s tématem logistických areálů a činnosti s družení o bcí a s polků Koridor D8.  Logistika se stala novým rozvinutým průmyslem. V době globalizace je pohyb zboží po světě nutný a některá místa fungují jako překladové uzly. Země visegrádské čtyřky se postupně proměnily ve skladiště západní Evropy. Je to kvůli jejich poloze, levné pracovní síle, ale také finančním pobídkám, které firmy od jednotlivých států dostávaly. Monstrózní logistická centra se stala součástí naší krajiny, nepřehlédnutelnými “ocelovými městy” za městy. Pořad můžete shlédnout kliknutím    ZDE .

Společné jednání obcí po trati VRT Podřipsko (vysokorychlostní trať Praha - Drážďany)

V pátek 14. května proběhla v Roudnici nad Labem schůzka obcí dotčených vysokorychlostní tratí Praha – Drážďany v úseku VRT Podřipsko, kterou jsme vyvolali. Zúčastnili se jí zástupci 15 obcí. Představili jsme na ní naši činnost a oblast naší působnosti. Prezentovány byly výsledky studie proveditelnosti VRT, předpokládaný harmonogram přípravných prací a výstavby, trasování, kritické body, otázka protihlukové ochrany při vedení na náspech, negativní vlivy hluku, komunikace Správy železnic s obcemi, medializace, kompenzační opatření atd.  Odborník na hluk vysvětlil problematiku zdrojů a šíření hluku u VRT. Zdroje šíření hluku jsou z valení, tj. styk kolejnice/kolo. Hluk aerodynamický, který převládá od rychlosti 200 km/h ze samotné jízdy vlaku. Strukturální hluk, což je vibrace přeměňovaná na hluk vyzařovaný do vnitřních prostor místností šířený v domech. Vzhledem ke specifickým geologickým podmínkám je velmi problematické omezení strukturálního hluku. Da...