Přeskočit na hlavní obsah

Postřižín

Skladový areál Eurofrost CB - Postřižín - STC2328
Zastavěná plocha v m218 333 (dvě haly)
Celkový zábor ploch v m256 687
Denní průjezd vozidel330
Parkoviště84
Spotřeba pitné vody v m3/rok
Počet zaměstnanců75
Směnný provoz3



Komerční a skladový areál Regapos Postřižín
Zastavěná plocha v m2 6 370
Celkový zábor ploch v m2 10 007
Denní průjezd vozidel 120
Parkoviště 28
Spotřeba pitné vody v m3/rok 900
Počet zaměstnanců 39
Směnný provoz 3






ŘÍZENÍ EIA NEDOKONČENO, ALE POZEMKY PRODÁNY
Komerční a skladový areál Postřižín - sever - STC2130
Zastavěná plocha v m224 625
Celkový zábor ploch v m262 271
Denní průjezd vozidel532
Parkoviště142
Spotřeba pitné vody v m3/rok2 700
Počet zaměstnanců100
Směnný provoz2







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zahájeno spojené územní a stavební řízení haly Průmyslový objekt Úžice (bývalý Mercedes Daimler)

Stavební úřad Kralupy zahájil územní a stavební řízení   Oznámením o ústním jednání   20. dubna 2021 ve 13.00 hodin na místě záměru.  Další dokumenty k řízení naleznete   ZDE   na úřední desce Kralup. Účastníky řízení se mohou stát obce nebo spolky, které se do 10. dubna písemně přihlásí stavebnímu úřadu.

Vysokorychlostní železniční trať Praha - Drážďany

Vysokorychlostní trať Praha – Drážďany dostává stále jasnější obrysy. Vysokorychlostní železnice povede po pravém břehu řeky Labe. Ve hře jsou aktuálně tři varianty trasy. Počítá se s tím, že vlaky pojedou z Prahy na Litoměřice a odtud středohořím dále na sever. Varianta 1 procházející naším regionem jde katastrem obcí Bašť, Panenské Břežany, Veliká Ves, Odolena Voda , Úžice, Zlosyň, Nová Ves , Ledčice, Mnetěš . Reportáž z Regionální televize Ústecka:   https://www.youtube.com/watch?v=SihIoMb2_P0 MAPA ke ZVĚTŠENÍ

VRT PODŘIPSKO NENÍ BEZPROBLÉMOVÝ ÚSEK!!!

Dnes jsme na Ministerstvo dopravy podali společný dopis 3 měst, 29 obcí a 10 spolků po trati VRT Podřipsko na plánované trase vysokorychlostní trati Praha - Drážďany. Dopis podepsaly všechny samosprávy od 20. km, tedy od Panenských Břežan až po konec úseku a další obce v okolí a dále po trati. Hlavní myšlenky dopisu jsou: 1) problematika souběhu dvou liniových staveb v délce přes 30 km; 2) žádost o zřízení pracovní skupiny; 3) uzavření memoranda, které zaručí maximální eliminaci negativních vlivů; 4) zajištění kompenzačních opatření, které nezatíží region a nezhorší kvalitu života obyvatel. Děkujeme všem, kteří se přidali, protože jsou si vědomi možných hrozeb, které výstavba a provoz takového rozsahu může do našeho území vnést. Celý text dopisu zobrazíte kliknutím ZDE .