Přeskočit na hlavní obsah

CTPark Prague North D8.3, D8.4, D8.5, D8.6 - Kozomín

Bylo zahájeno zjišťovací řízení posuzování vlivu na životní prostředí EIA.
Připomínky může kdokoliv zaslat do 19. 10. 2019.
Dokumentace záměru kliknutím zde STC2248.
















Plocha areálu: cca 282 634 m² 
Zastavěná plocha: cca 119 761 m²
Hala D8.3: cca 8 218 m² - montáž LED televizorů
Hala D8.4: cca 40 685 m² - skladovací provoz - převážně elektronika
Hala D8.5: cca 8 237 m² - skladování s doplňkovou funkcí montáže pro automobilový průmysl
Hala D8.6: cca 62 621 m² - sklad
Zpevněné plochy 91 718 m²
Plochy zeleně 71 155 m²

1488 zaměstnanců
Počet parkovacích stání pro osobní automobily 689.
Bilance dopravy areálu: 1866 automobilů denně (1100 osobní, 766 nákladní)
Spotřeba pitné vody 19 700 m3/rok. (Roční průměrná spotřeba obyvatel Kozomína je 18 000 m3.)



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vysokorychlostní železniční trať Praha - Drážďany

Vysokorychlostní trať Praha – Drážďany dostává stále jasnější obrysy. Vysokorychlostní železnice povede po pravém břehu řeky Labe. Ve hře jsou aktuálně tři varianty trasy. Počítá se s tím, že vlaky pojedou z Prahy na Litoměřice a odtud středohořím dále na sever. Varianta 1 procházející naším regionem jde katastrem obcí Bašť, Panenské Břežany, Veliká Ves, Odolena Voda , Úžice, Zlosyň, Nová Ves , Ledčice, Mnetěš . Reportáž z Regionální televize Ústecka:   https://www.youtube.com/watch?v=SihIoMb2_P0 MAPA ke ZVĚTŠENÍ

Dokument ČT v pořadu Nedej se - KRAJINA LOGISTICKÝCH HAL

11. dubna 2021 byl Českou televizí odvysílán pořad Nedej se s tématem logistických areálů a činnosti s družení o bcí a s polků Koridor D8.  Logistika se stala novým rozvinutým průmyslem. V době globalizace je pohyb zboží po světě nutný a některá místa fungují jako překladové uzly. Země visegrádské čtyřky se postupně proměnily ve skladiště západní Evropy. Je to kvůli jejich poloze, levné pracovní síle, ale také finančním pobídkám, které firmy od jednotlivých států dostávaly. Monstrózní logistická centra se stala součástí naší krajiny, nepřehlédnutelnými “ocelovými městy” za městy. Pořad můžete shlédnout kliknutím    ZDE .

Společné jednání obcí po trati VRT Podřipsko (vysokorychlostní trať Praha - Drážďany)

V pátek 14. května proběhla v Roudnici nad Labem schůzka obcí dotčených vysokorychlostní tratí Praha – Drážďany v úseku VRT Podřipsko, kterou jsme vyvolali. Zúčastnili se jí zástupci 15 obcí. Představili jsme na ní naši činnost a oblast naší působnosti. Prezentovány byly výsledky studie proveditelnosti VRT, předpokládaný harmonogram přípravných prací a výstavby, trasování, kritické body, otázka protihlukové ochrany při vedení na náspech, negativní vlivy hluku, komunikace Správy železnic s obcemi, medializace, kompenzační opatření atd.  Odborník na hluk vysvětlil problematiku zdrojů a šíření hluku u VRT. Zdroje šíření hluku jsou z valení, tj. styk kolejnice/kolo. Hluk aerodynamický, který převládá od rychlosti 200 km/h ze samotné jízdy vlaku. Strukturální hluk, což je vibrace přeměňovaná na hluk vyzařovaný do vnitřních prostor místností šířený v domech. Vzhledem ke specifickým geologickým podmínkám je velmi problematické omezení strukturálního hluku. Da...