Přeskočit na hlavní obsah

CTPark Prague North D8.3, D8.4, D8.5, D8.6 - Kozomín

Bylo zahájeno zjišťovací řízení posuzování vlivu na životní prostředí EIA.
Připomínky může kdokoliv zaslat do 19. 10. 2019.
Dokumentace záměru kliknutím zde STC2248.
















Plocha areálu: cca 282 634 m² 
Zastavěná plocha: cca 119 761 m²
Hala D8.3: cca 8 218 m² - montáž LED televizorů
Hala D8.4: cca 40 685 m² - skladovací provoz - převážně elektronika
Hala D8.5: cca 8 237 m² - skladování s doplňkovou funkcí montáže pro automobilový průmysl
Hala D8.6: cca 62 621 m² - sklad
Zpevněné plochy 91 718 m²
Plochy zeleně 71 155 m²

1488 zaměstnanců
Počet parkovacích stání pro osobní automobily 689.
Bilance dopravy areálu: 1866 automobilů denně (1100 osobní, 766 nákladní)
Spotřeba pitné vody 19 700 m3/rok. (Roční průměrná spotřeba obyvatel Kozomína je 18 000 m3.)



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zahájeno spojené územní a stavební řízení haly Průmyslový objekt Úžice (bývalý Mercedes Daimler)

Stavební úřad Kralupy zahájil územní a stavební řízení   Oznámením o ústním jednání   20. dubna 2021 ve 13.00 hodin na místě záměru.  Další dokumenty k řízení naleznete   ZDE   na úřední desce Kralup. Účastníky řízení se mohou stát obce nebo spolky, které se do 10. dubna písemně přihlásí stavebnímu úřadu.

Vysokorychlostní železniční trať Praha - Drážďany

Vysokorychlostní trať Praha – Drážďany dostává stále jasnější obrysy. Vysokorychlostní železnice povede po pravém břehu řeky Labe. Ve hře jsou aktuálně tři varianty trasy. Počítá se s tím, že vlaky pojedou z Prahy na Litoměřice a odtud středohořím dále na sever. Varianta 1 procházející naším regionem jde katastrem obcí Bašť, Panenské Břežany, Veliká Ves, Odolena Voda , Úžice, Zlosyň, Nová Ves , Ledčice, Mnetěš . Reportáž z Regionální televize Ústecka:   https://www.youtube.com/watch?v=SihIoMb2_P0 MAPA ke ZVĚTŠENÍ

VRT PODŘIPSKO NENÍ BEZPROBLÉMOVÝ ÚSEK!!!

Dnes jsme na Ministerstvo dopravy podali společný dopis 3 měst, 29 obcí a 10 spolků po trati VRT Podřipsko na plánované trase vysokorychlostní trati Praha - Drážďany. Dopis podepsaly všechny samosprávy od 20. km, tedy od Panenských Břežan až po konec úseku a další obce v okolí a dále po trati. Hlavní myšlenky dopisu jsou: 1) problematika souběhu dvou liniových staveb v délce přes 30 km; 2) žádost o zřízení pracovní skupiny; 3) uzavření memoranda, které zaručí maximální eliminaci negativních vlivů; 4) zajištění kompenzačních opatření, které nezatíží region a nezhorší kvalitu života obyvatel. Děkujeme všem, kteří se přidali, protože jsou si vědomi možných hrozeb, které výstavba a provoz takového rozsahu může do našeho území vnést. Celý text dopisu zobrazíte kliknutím ZDE .